Каталог товарів
Каталог товарів

Гарантії та сервіс

Шановні партнери та клієнти!

В разі виникнення гарантійного випадку - зверніться до нас будь-яким зручним способом :

  • по телефонам вказаними в шапці сайту
  • чз месенджери (є кнопка для швидкого чату чз вайбер чи телеграм внижньому правому куті сторінки )
  • написавши лист на емейл

Гарантійні умови :

1.Терміни гарантії

    1.1. Гарантійний термін на вітчизняне обладнання визначено заводом-виробником і вказано в документації, що додається до обладнання.

    1.2. Гарантійний термін на імпортне обладнання становить 12 місяців з дня продажу.

2. Умови прийняття обладнання в гарантійний ремонт

    2.1. Несправне обладнання повинно бути: в чистому вигляді; в повній комплектації (виключення становить обладнання, для якого передбачений ремонт і діагностика комплектуючих окремо); з копією накладної про продаж; по можливості, в заводській упаковці.

    2.2. Всі претензії Клієнта повинні бути виражені в письмовому вигляді з описом послідовності дій, внаслідок яких було виявлено несправність обладнання або сталася втрата його працездатності.

    2.3. Додатково в даному листі клієнт повинен зазначити свою контакту інформацію для зворотнього зв'язку

3. Клієнт втрачає право на безкоштовне гарантійне обслуговування в наступних випадках:

3.1. При наявності слідів відкриття, або механічного пошкодження маркувальних табличок і наклейок, слідів їх переклеювання; потертостей, що призвели до неможливості прочитати серійний номер;

3.2. При внутрішніх або зовнішніх механічних та електромеханічних пошкодженнях обладнання (тріщини, відколи, вм'ятини, здуття елементів, сліди гару, кіптяви і т.п.);

3.3. При пошкодженнях, що виникли в результаті впливу стихії, пожежі, агресивних середовищ, високих температур; при пошкодженнях, що сталися з вини гризунів, комах, а також, внаслідок транспортування і неправильного зберігання;

3.4. При наявності всередині корпусу обладнання сторонніх предметів, незалежно від їх природи;

3.5. При внесенні будь-яких конструктивних змін, або при втраті працездатності обладнання в результаті втручання користувача в програмно-апаратну частину обладнання, що входить в комплект поставки;

3.6. При порушенні стандарту живлення мережі, або при використанні обладнання в позаштатному режимі;

3.7. При пошкодженні обладнання, що виник в процесі установки, монтажу або експлуатації. Типові випадки невідповідності правилам монтажу та експлуатації обладнання:

3.7.1. Відрізані штатні роз'єми, штекери, і інші комутаційні компоненти;

3.7.2. Переполюсовка при підключенні виходів пристрої;

3.7.3. Вихід з ладу від перевищеної напрузі живлення понад зазначеній в ТУ;

3.7.4. Вихід з ладу елементів приладу в результаті грози (електромагнітного імпульсу);

3.7.5. Фокусування об'єктива відеокамери знаходиться за межами фокусної відстані;

3.7.6. Візуальні пошкодження екрану монітора (тріщини, відколи, осипання люмінофора і т. П.);

3.7.7. Порушений вакуум кінескопа (при включенні лунає характерний тріск) і т.п.

4. Термін виконання гарантійного ремонту визначається характером несправності і наявністю комплектуючих. 

 В загальному гарантійний термін складає до 2х тижднів , проте у зв'язку з військовим станом в країні - він може бути значно більшим ! Просимо Вас зауважити це і поставитись до цього з розумінням !

5. Післягарантійний (платний) ремонт 

 Ремонт несправного обладнання,гарантія на яке вичерпана, на яке є технічна документація та необхідні комплектуючі елементи - проводиться після погодження вартості та термінів ремонту між Клієнтом та Компанією .

6. Терміни зберігання відремонтованого обладнання 

Згідно з Правилами безкоштовне зберігання відремонтованого обладнання здійснюється протягом 10 днів.

У разі отримання замовлення Клієнтом після закінчення 10 днів після призначеного терміну його виконання, зазначеного в договорі, Компанія має право стягнути
- якщо ремонт платний: пеню в розмірі 1 відсотка вартості послуги (роботи) за кожен день його зберігання, але не більше 50 відсотків вартості послуги (роботи).
- якщо ремонт гарантійний: 1 відсоток від вартості товару за кожний день його зберігання, але не більше 50 відсотків його вартості.
При цьому в разі неявки Клієнта за отриманням виготовленого за договором вироби Компанія має право після закінчення 6 місяців з дня, коли згідно з договором виріб повинен бути здано Клієнту, і наступного дворазового письмового попередження продати виріб в установленому порядку, а виручену суму зарахувати в рахунок усіх належних Компанії платежів.

7. Гарантія не поширюється на витратні матеріали (коннектора, кабель, з'єднувачі ...)

ОБОВ'ЯЗКОВО ПРОЧИТАЙТЕ !!!

Заходи безпеки при використанні систем цифрового відеоспостереження.

При підключенні периферійних пристроїв відеоспостереження (відеокамер) до систем збору і обробки інформації завжди існує можливість виходу останніх з ладу, якщо при цьому не прийнятий ряд захисних заходів. Ця проблема головним чином пов'язана з різницею потенціалів електричних ланцюгів, комутованих пристроїв, щодо потенціалу «землі».
Особливо це актуально для систем, що мають джерела живлення з мережевими фільтрами (наприклад, комп'ютери), результатом роботи яких є присутність на корпусах таких пристроїв потенціалу напруги змінного струму близько 110В. Іншими причинами виникнення різниці потенціалів між комутованих обладнанням можуть бути паразитні електричні зв'язки, що виникають при наявності довгих сигнальних ліній, а також статичну електрику.
Виходячи з вище викладеного, перед комутацією пристроїв відеоспостереження з іншими пристроями, що мають свої окремі джерела живлення (особливо це стосується комп'ютерів), необхідно вжити заходів забезпечують вирівнювання їх електричних потенціалів.
Основним методом вирівнювання потенціалів, є захисне заземлення або занулення корпусів комутованого обладнання. Слід зазначити, що захисне заземлення є обов'язковою умовою використання обладнання відео-спостереження з точки зору техніки безпеки. (Особливо це стосується комп'ютерів).
При неможливості здійснити заземлення або занулення всіх комутованих пристроїв (деякі з них не припускають заземлення, маючи подвійну ізоляцію) повинні бути вжиті заходи з вирівнювання потенціалів їх сигнальних ланцюгів. Для цього перед комутацією пристроїв їх сигнальні землі слід об'єднати додатковим провідником. Якщо і цей захід є технічно не здійсненним, то комутовані пристрої слід підключати один до одного до подачі на них напруги живлення. Останній захід може виявитися неефективним при порушенні зв'язку з сигнальним землям в процесі експлуатації обладнання. Проте, останній захід є обов'язковим навіть у разі надійного заземлення комутованих пристроїв. Завжди слід взяти за правило здійснювати всі види комутації при відключених джерелах живлення. Це дозволить у багатьох випадках уникнути виходу з ладу ваших систем відеоспостереження.
Отже, на закінчення можна зробити резюме, що основними методами захисту систем відеоспостереження від виходу їх з ладу через різницю потенціалів комутованого обладнання можуть бути:

1. Захисне заземлення або занулення комутованих пристроїв.
2. Вирівнювання потенціалів, яке досягається об'єднанням корпусів або сигнальних земель за допомогою додаткових провідників.
3. Здійснення всіх комутаційних операцій тільки при вимкнених джерелах живлення.

Виконання вищевказаних заходів дозволить вам уникнути виходу з ладу ваших систем відеоспостереження.

Телефон
Передзвонити
Ваш запит успішно відправлений!

Товар доданий в кошик

Продовжити покупки Перейти в кошик

Товар доданий в обране

Продовжити покупки Перейти в обране

Товар доданий в порівняння

Продовжити покупки Перейти в порівняння
Online чат
Telegram
Viber